Pages

30 Kasım 2010 Salı

http://www.nesly.net/2010/11/yeni-blogun-ilk-hediye-kampanyasi/

YENİ BLOĞUN İLK HEDİYE KAMPANYASI!

Bloğumu okuyan, izleyen siz sevgili dostlarıma çam sakızı çoban armağanı hediyelerim var!!!
Öyle çok büyük şeyler değil, içimden gelen ve siz dostlarımdan 3 kişiye vereceğim minik hediyeler işte:)

Hediye Kampanyama katılmak isteyenler;

*Bloğu olanlar, bloglarında hediye kampanyamın tanıtımını yapmalı ve tanıtım yaptıkları yazının linkini bu yazının altına yapacakları yorumuna koymalı, bloğu olup da hediye kampanyamdan bahsetmeyenler çekilişe katılamayacaklardır..Bloğu olmayanların canı sağolsun:)

*Bu bir zorunluluk değil, ama “dostlar kahveme” kendinizi ekler ve bloğumu takip ederseniz, sizi tanıma, görme , bilme fırsatı verirsiniz bana, ben de sizi merak ediyorum çünkü :)

*Kampanyaya katılanlar lütfen bu yazının altına “sadece bir kez” olmak üzere yorum yapmalılar.Bu bir zorunluluk çünkü yorum ve hediye kampanyamın tanıtımını yapanlar arasında çekiliş yapılacak:)



******Çekiliş random.org tarafından 5 ARALIK 2010 PAZAR GÜNÜ , SAAT 09.30 DA yapılacaktır.



Çekiliş sonucunda,
Birinciye; PACO RABANNE BLACK XS 30 ML PARFÜM
İkinciye; CHANEL BRILLIANT LIP SHINE GLOSS
Üçüncüye; E.L.F CORRECTIVE CONCEALER
Hediye edilecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

beni yorumsun bırakmayın....