Pages

19 Ekim 2010 Salı

pınarlabizbize.blogspottanhediye

Harika bir kampanyayla sizlerleyim.Kaç gündür bu kampanyamızı başlatmanın heyecanı içindeydim.Firmamızdan aldığım cevap ile kampanyamızı hemen başlatıyorum.Öncelikle beni ve bloğumu böyle güzel bir kampanyada buluşturduğu için Pazarland şirketine çok teşekkür ediyorum.

İsterseniz biraz sitemiz h
akkında bilgi sahibi olalım. Pazarland sitemizde aradığınız herşey mevcut.Sitemizi gezdim gördüm ve hayran kaldım.Gerçektende ne ararsanız var.Ayrıca fiyatlarıda okadar uygun ki ihtiyaçlarınızı karşılamaya birebir.Sitemizde ürün çeşitliliğinin yanısıra bir çok üründe %30'a varan indirimler mevcut.Sitemizi bir girip inceleyin derim.Her keseye her yaşa uygun çeşitlerle karşılacaksınız. Sizi daha fazla heyecanlandırmadan kampanyamıza gelelim isterseniz..

Kampanyamız son
unda 6 kişi evet 6 kişi hediye kazanacak.Hediyelerimizde umduğunuzun daha da fazlası bir hediye.Hediyelerimizi sırayla tanıtayım en iyisi :)
Eminimki sizlerde hediyelerimize bayıldınız.Şahsen hepsine benimde içim gitti çok güzeller :)

Şimdi gelelim bu hediyeleri kazanmak için yapmanız gerekenlere..


**Bloğumun ve face sayfamın izleyicisi olun

**
www.pazarland.com sitemize üye olun, beğendiğiniz bir ürüne yorum yazın..

**Kampanyamızı bloğunuzda ve
face sayfanızda duyurun

**Kampanyamızı ayrıca arkadaşlarınıza söyleyip onlarında katılımını sağlarsanız (+1 çekiliş hakkı daha) Buraya yorum bıraktıklarında şu kişinin aracılığıyla deyip (nickinizi belirterek) katıldım demeleri gerekiyor..


Kampanyamız 31 EKİMDE bitecektir.Kampanyamız sonunda 6 kişi yukarıda görselleri bulunan hediyeleri kazanacaktır.Kargo tabikide firmamıza aittir.Hepinize bol şans :)


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

beni yorumsun bırakmayın....