Pages

10 Şubat 2011 Perşembe

Sevgililer Günü Hediyeniz Ejoya Kampanya Sonucumuz

Katılan herkese teşekkür ediyorum. Katılım kargo firmaya ait olduğu için az.

Katılımcı Listesi

1- Damla
2-Gamzeli Kız
3-Pelin
4-Ereknur
5-xcelis
6-Kirnak58
7-Nuray.uzunc
8-Gizemli Tosbağa
9-EmirTalha
10-Su perisi
11- Makyajsubject
12-Ayşegül
13-Esma


Başlıyoruz :)

KAZANANLAR

İlk üç kalpli yastık sonraki 7 bere.

12-2-13-8-5-9-4-11-3-10

Kazananları tebrik ediyorum. Güle güle kullanın :)

Bilgilerinizi sema_adnan06@hotmail.com adresine bekliyorum.

Kampanya için firmamıza teşekkür ederim.

4 yorum:

  1. ayy bende kazanmışım yaşasın :)

    YanıtlaSil
  2. tbrkler arkadaşlar,ahaha ben kaçırmışım yorum bıraktım ama kmp sonucu açıklanmış bile :))
    herkes iyi günlerde kullansın :)

    YanıtlaSil
  3. bende kazanmışım çok teşekkürler

    YanıtlaSil

beni yorumsun bırakmayın....