Pages

29 Mayıs 2011 Pazar

TASLAKTIR KATILMAYINIZ

Chiccy Accessories den 15 kişiye sürpriz hediyelerimiz var

16May

Merhaba sevgili izleyicilerim bugün size çok güzel bir firmayı tanıtmak istiyorum…Siz bayanların görünce hayran kalacağı ürünler ve beğeneceği çok güzel tasarımlar var.Hep birlikte firmamızı tanıyalım ve ürünlerine bir gözatalım…

CHICCY, takı ve aksesuar tasarımları ile günümüz moda dünyasına yeni bir esinti getiriyor. En iyi materyallerle
tasarlanmış ürünleriyle trendi takip ediyor.
CHICCY, takı ve aksesuar tasarımlarını, tüm zevklere ve yaşam tarzlarına ve hatta her yaşa sunabilmenin
gururunu da taşıyor. Kendine özgü tasarım ve aksesuarlarlarımız, her zaman farkedilebilirlik güvencesi
ile beğeninize sunulmakta.
CHICCY ekibi, sürekli gelişen ve yenilenen koleksiyonlarımızı takip etmeniz dileğiyle,
eğlenceli alışverişler diler !
İNDO Tekstil ve Dış Ticaret Ltd.Şti.
+90 212 520 0831
www.chiccy.com
www.giftconcept.biz
  
  
RUSTİK SAAT KOLYELER

BİLEKLİK VE BİLEZİKLER

BİRBİRİNDEN SEVİMLİ VE RENGARENK SAATLER

Bu harika ürünleri gördünüz eminim hepiniz benim olsa diye içgeçirmişsinizdir.
Chiccy imzalı 15 ürün siz izleyicilerime gönderilmek üzere bana gönderilecek aşağıdaki şartları yerine getiren 15 şanslı izleyicim bu güzel tasarımlı ürünlere sahip olacak.o zaman ne duruyorsunuz haydi kampanya şartlarını yerine getirin ve bu güzel firmanın ürünlerine sahip olun.
kampanyamızı facebook yada bloğunuzda paylaşıp duyurunuz bloğumu subscribe bölümünden takip ediniz.
http://www.facebook.com/ChiccyAccessories facebook sayfasını beğeniniz ve sayfayı paylaşınız
http://twitter.com/#!/chiccy_tweets buradan takibe alınız
ve şartları yerine getirdiğinize dair yorumlarınızı ad soyad mail adresi ve linkleriyle birlikte yazınız.
KAMPANYAMIZ 11 HAZİRAN- 25 HAZİRAN TARİHLERİ ARASINDA GEÇERLİDİR VE KARGO ÜCRETİ SEVGİLİ FİRMAMIZA AİTTİR.
HERKESE BOL ŞANS DİLİYORUM.

1 yorum:

  1. http://www.facebook.com/profile.php?id=1157229737
    paylaştım
    sayfayı beğendim..
    http://twitter.com/oguzakdeniz
    takip ediyorum
    teşekkürler
    oğuz akdeniz
    akdenizzzzzz@gmail.com

    YanıtlaSil

beni yorumsun bırakmayın....