Pages

19 Ağustos 2011 Cuma

KOZLAB KAMPANYA İPTALİ

Arkadaşlar,
Blog kampanyasına katılan ve hazırlayan arkadaşlar bilir.
Firmanın logoso, tanıtım yazısı, ürünün görseli, tanıtım yazısı
ve kampanya şartlarından oluşur. Blog kampanyası bu şekildedir.
Hatta firmalar, "Şu blog ile kampanya yaptık bilgileri ordan ulaşabilirsiniz"
diye söylerler. Firmanın logosu, tanıtım yazısı, ürünün görseli ve şartları
değiştiremeyeceğe göre bende başka bir blog arkadaşın kampanyasını
kopyaladım. Ürünü de denemiş değilim ki ürünle ilgili kişisel bilgilerimi
sunuyum. Kozlab, Merve Şener bu durumu etik bulmadığı için kampanyayı
iptal etti. İlk defa başıma geliyor. Kozlab gibi bir firmaya hiç yakıştıramadım.
Kampanyayı iptal ettik deseydiniz sorun değildi ama bu şekilde bir neden ile
iptal etmeniz çok amatörce. Sitenizi beğenmekten vaz geçiyorum. Bu şekilde
blogumdada duyurdum.
Kampanyaya katılan, kampanya yapmayı düşünen arkadaşlara duyrulur.



1 yorum:

  1. Çok üzüldüm. Katılmıştım ben de, katılanları düşünmeden kampanyayı iptal etmeleri hiç hoş değil bence.

    YanıtlaSil

beni yorumsun bırakmayın....